2013年11月29日 星期五

義賣的意義

今早朋友係 Facebook PM 我 , 想購買我 post 係義賣助毛小孩嘅物品 , 也奇怪我何以忽然咁狠心 , 義賣一 D 自己都唔捨得 , 朋友送 , 旅行精品等有紀念價值嘅物品 ?

我的朋友 , 餅發粉絲 , 親友也許存在相同疑問 ? 就此解釋一吓 ....

第一 ) 當我看見義工 post 上去嘅流浪貓相 , 尤其係 La Pro , Bebe , 正正反映街上嘅生命 , 原來是我們生活中不可割嘅現實 , 毛小孩冒雨於冷風揾食 , 被虐待受傷 , 被同類打傷 , 生病被遺棄 , 一個又一個小故事 , 看後心內戚戚然 !

當然我不是救世者 , 不能逐一去幫 , 持續去幫 ? 但斷不可以此為由 , 否定上面目睹嘅畫面 , 係不存在近在咫尺嘅街道上 ? 故此選擇盡力而為 !

你或許反駁非洲更多日日餓死人事件 , 但他們有國際社機構為其發聲 , 奈何香港街上貓狗 , 誰人關注誰人為毛小孩發聲 , 爭取尊重生命嘅訊息 ?

第二 ) 我和餅爸只有餅發 , 沒有下一代 ! 有日問餅爸 , 2 老回到天家 , 貓爺嫲公婆傳落嚟嘅手飾如何處理 , 餅爸答 : 只有傳至同姓子侄那一代 , 如何處理無法再得知 ? 我即時叮了一吓 ….

人到某一個年紀係會明白 , 萬般帶不走嘅道理 , 與其看不見 , 倒不如趁自己仍有決定權 , 將一些紀念品 , 2手物變得有價值 , 奉獻予小動物 , 那是雙贏嘅方法 !

只要將紀念品嘅影像可永存心中 , 即令小動物受惠 , 這種感動你同我都可以擁有 , 美好嘅回憶 , 總好過將一舊 $ 變成實物 , 放係家中觀賞 ! 小時候學過一句古文 : 獨樂樂不如眾樂 , 即係話自己一個人賞音樂所產生嘅樂趣 , 係不及一班人欣賞嘅歡悅

朋友 , 粉絲 , 親友們 , 只要稍為清理家中嘅唔等駛物品 , 係可以令毛小孩受惠 , 你地輕而舉執吓屋企 , 就變成一件善事 , 何樂而不為 ?

想知多些 , 可個別 PM , ….

2013-11-29 3:00 am

沒有留言:

張貼留言