2013年11月30日 星期六

心理準備

yahoo blog Facebook , 已經有 6 年時間 , 默默儲起一份貓朋狗友嘅名單 , 亦察覺一眾嘅毛小孩 , 個個都長大了 , 係時候同大家做定心理輔導 !

假如愛寵往彩虹 , 我嘗試用另一角度看 , 生命意義不在乎長短 , 最重要係開心與否 ! 貓咪我們早巳萬般寵愛 , 比街上毛孩更溫暖 , 做主人父母 , 既然上天要將貓咪帶走 , 她們將要去嘅地方 , 一定比而家更幸福 ! 如父母仍肝腸寸斷地痛下去 , 貓咪會帶著遺憾而去新地方 , 你們忍心嗎 ?


2003 年沙士突然帶走貓婆婆 , 我也試過肝腸寸斷嘅感覺 , 但我深信父母提早移民去一個地方 , 若干年後我自會重遇父母 , 不必急於見面 ….. 我要用剩下嘅時間 , d更有意義嘅事 , 才有面目再見父母 ! 同樣道理也適用愛寵身上 !

我們可將對愛兒思念 , 化作文字 , 舒發自己嘅感覺 , 這些文字長存於網絡上供人閱讀 , 分享自己如何重拾正規 , 他日重聚也算是對愛寵有所待呢 !

只要明白上述嘅道理 , 我們應可減少失去愛寵嘅傷痛 , 當然我也明白知易行難 , 面對傷痛讓自己放聲大哭 , 盡情發洩一輪 , 就要提醒自己回覆正常生活 , 將愛延續於慈善工作上 , 因為養寵物嘅人 , 大多是感性的人 ….

獻給肥朱仔的母親

2013-11-30 2 am


1 則留言:

  1. 完全同意 - 養寵物嘅人 , 大多是感性的人
    雖然唔認識肥朱仔,但也請肥朱仔Mami 盡快收拾心情,肥朱仔一定會希望你笑容重現,幸福地生活下去。

    回覆刪除